Kalaset är slut

Jaha då var fröknarnas 2 årskalas till ända :) Dom sover sen 2,5 timme tillbaks. Jag har haft främmande av en av de bästa :) vi har druckit the & skrattat så jag har ont i magen! Nu tänkte jag lägga ut lite mer kort från i dag :)
Joline öppnar sitt paket med dockan i
Judith har inte skiljts från sin docka på hela dagen! Till & med när hon ritade hade hon den i ett fast grepp. Där prickade vi rätt! Dockan har vilat med henne i dag :)
Joline spanar in sin docka .........
Oj vad olycklig hon blev när den började gråta ......
Dom fick även varsitt ritblock :) det passade Jollan som handen i handsken :) Hon har målat i flera timmar! Kanon bra pennor fick dom tillsammans :
Helt underbara pennor!Bara att tvätta bort med vatten - inget fastnar! Judith hade målat sig i ansiktet och det var bara skölja bort.Samma när nån av dom ritade på bordet-bara att torka bort med trasan!
Nästa konstnär :) med dockan i ett fast grepp! Hon hade lite jobbigt att kunna rita på hela pappret när armen var låst :)
Deras tårta ..... jag har fixat den! Rosorna & bladen var lite fusk-dom köpte jag färdiga men kunde inte motstå dom!
Dags att blåsa ljuset :)
Det lyckades till slut! Tänk vad fort barn lär sig saker :) Första paketen på fm så var dom inte riktigt med på noterna utan vi fick berätta & visa att det var deras att öppna! Efter något paket fick dom kläm på det hela och då var födelsedagen slut! Vad roligt att se dom nu till jul!! Dom har fått fina presenter men det får ni se nån annan dag! :) Jag sitter här och myser med en kopp the & levande ljus , det är höstligt ute:) Mörkt med andra ord.Man får tända små lampor. Mysfaktorn är hög! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

FIN TÅRTA!!

2012-08-11 @ 22:08:17
Postat av: Britt-Inger

Så söta små tjejjor :)Fint kalas och jättefin tårta du gjort.Jag har tvillingsyskon,de är 11 år yngre än mig.En av varje sort.Inte alls lik varann och man kan inte tro de är syskon ens :)Minns vad jag tyckte det var kul med twins,när de föddes.Och,det var det,hela vägen :)Nu är det kul att ha en syster,då tyckte jag det lixom var så dags,hade ju velat ha en lekkompis/syster länge när jag var liten.Men,jag fick mest se efter dom.Idag är vi nästan ikapp hihi ;)

2012-08-12 @ 09:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0