Glada nyheter :)

Jag måste ju bara berätta ;)
Jag vägde 91,8 i februari - mars när jag insåg att nu var det dags att ta tag i det med vikten! Sen har jag stått stilla så gott som hela sommaren och hösten. Nu har jag lyckats putta vågen åt rätt håll igen! Så vågen visar 75 kg! TOTALT har jag gått ner 16,8 kg! Det känns bra! Mitt mål var ju 30 kg fram till sommaren så det innebär ytterligare 13,2 kg som ska kämpas bort! Men jag kämpar på så gott det går och känner jag att det känns bra och räcker vid kanske 25 kg så nöjer jag mig där. Man ska ju må bra! Så nu när vårkatalogerna börjar ramla in så kanske man skulle ta och belöna sig med en snygg tröja. Det säga ju att man ska belöna sig själv och sätta upp delmål! I januari ska jag UNNA mig nya längdskidor! Jag har ju lovat tjejerna på jobbet att åka Dundret runt med dom & det ska jag! Har man lovat så har man! Dessutom så är det en utmaning! 3 mil på skidor! :)  Vissa dagar kan jag fundera vad jag egentligen har lovat men i bland är det bra att man är en riktig tjurskalle :) Sen funderar jag varför mina ungar kan vara tjuriga och vägra ge sig .... :) dom har något att brås på från båda håll :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0