Lördag

Hittade en bild på Judith :) här har dom fått lite nya småtrosor och så här provar man dom ;)
Är man trött så är man :) Joline hinner oftast inte äta klart vällingen innan hon sover :)
 
I dag är det lördag och vi har inte gjort dess mer. Tvättat lite kläder , städat lite och bara varit. En ledig lördag helt enkelt. När flickorna somnade efter lunchen så for jag ut med min mamma och tittade lite på dollarstore. Jag letade nämligen efter en väggljusstake eller två till mitt nytapetserade vardagsrum. men jag hittade inte vad jag hade tänkt. Hmmm ..... får nog leta fram den gamla Ellos eller Jotex för jag har för mig att jag har sett där tidigare. Vi har börjat sätta upp lite tavlor i vardagsrummet. kanske fotar senare så att ni får se hur det börjar se ut där inne ;)  Först så ska vi se ice age 4 och äta lördagsgodis. Lite familjemys! :) Hoppas att ni har en bra lördag! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0