Ubbing :)

Vi har ätit pastasås på sista julskinkan & pasta till middag. I går åt vi laxlåda ;) Måste jag ens säga hur less man börjar vara på julmaten ? :) I dag lyxade vi till det och gjorde chokladpudding & grädde till efterrätt. Judith fick för sig att hon inte tyckte om det ?? Så hon grät nästan och sa att hon ville inte ha nån ubbing! Vi försökte övertala henne att det var gott! Hon blev mer & mer irriterad .... till slut vrålar ungen: " Vill inte ha ubbing!Jätte j-vla äckligt!!!"
Våra hakor var nog på golvet! Vilket språk denna unga damen har lagt till med! Man kan tro att hon är en sjöbuse av värsta sort! Inte nog med att ubbingen var äcklig den var jätte j-vla äcklig! Det är absolut förbjudet hemma hos oss nu att inte tänka på vad man säger! Jag har sagt att jag ska börja dra från månadspengen när de två äldre svär! Det låter så illa.
 
Kan tillägga att chokladpuddingen försvann i ett nafs! Det var tydligen inget fel på den trots allt :) Joline var alldeles brun runt munnen och suckade fram att det var jätte gott! Vi frågade henne vad det var och hon säger klockrent : chokladpudding! Jag tror hon kan mer än vad hon visar i bland. :)
 
Jaja nu ska goat upp i en skål och sen ska vi mysa. Kanske tittar in senare en sväng. På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0