3 juli är en speciell dag!

 
Det är en speciell dag därför att min älskade mamma fyller år! Grattis i massor till dig! Just nu tar brudarna sig sin dagliga vilopaus ;) och sen ska vi klä oss och cykla ner till mormor & morfar för att uppvakta mormor! Joline har blivit en riktig mommounge! :) Judith är lite mer för morfar :) Rätt var det är så är det tvärtom! Jag har planerat veckan full - i går var det gymmet med Mia , i dag kalas hos mormor och i morgon på fm ska vi och uppvakta en speciell kille som fyller 11 år! Sedan är det ett styrkepass på kvällen! Jag har träningsvärk i magen sen i går men ont ska med ont fördrivas :) På torsdag så har jag & en kompis planerat in att träffas med våra barn! Vi har tappat kontakten efter skolan och nu tyckte vi att det var på sin plats att fixa till det!Man ska vara rädd om människor man trivs med!Så det ska bli toppen roligt!! Sen på kvällen är det bingo med min ulli :D , jag var i söndags och fick blodad tand efter att ha vunnit 1000 kr! Fredagsförmiddag så är det tredje passet styrketräning denna vecka! Lite duktig känner jag mig :) Jag har helt enkelt.....eller enkelt är det inte..... bestämt mig att vinna kampen mot ytterligare 20 kg! I går pratade jag med en av de bästa ;) i telefon och fick beskedet att hon & dottern kommer upp och hälsar på oss nu i juli! Vad härligt!! Man ska vara med folk som ger energi!! Jag ska planera in god mat och roliga saker! Jaha nu vill min tvätt bli upphängd så att vi är färdiga att cykla ner till mormor sen :) Ha en bra dag!! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sibylla

Ja helt rätt den 3 juli fyller min stora syster år GRATTIS GRATTIS BIGGAN ÖNSKAR BYLLAN <3 <3

2012-07-03 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0