Go kväll!

Men go kväll på er! Här har lugnet lagt sig! :) Brudarna har somnat vid 21-tiden. I vanliga fall sover dom oftast till kl 20 men i dag har vi varit & storhandlat på coop , Judith & Joline fick åka i varsin bilvagn med sina stora syskon ;) Judith hördes på lång väg när hon ropade "jag kör bil! Akta biiilen! " Handlingen gick jätte smidigt och när vi kom hem så packade vi in alla varor och sen åt vi lunch.Judith & Joline vilade som vanligt efter lunchen MEN dom vilade i 2,5 timme! Det verkar ha varit jobbigt att ha kört bil :D . Vi hade turen att bli bjudna på middag i dag - det är verkligen lyx! Mormor & morfar har fixat mat,eller det var mormor , ugnsstekt lax och hemmagjord potatismos! Det var super gott! Jag har hunnit vara på zumba med bästa Sussi :) Jag kände mig mer som en virrig höna i dag , det var en hel del nya steg men man lär väl sig förhoppningvis :) Vi planerade in ett zumbapass på söndagen också! Vad roligt! Hade någon sagt för ett år sen att jag skulle vara i träningstagen och till & med föra träningsdagbok så hade jag gapskrattat HÖGT åt dom men men .... jag har 16 kg kvar att vinna över! Nu är jag mest irriterad på mig själv att jag har släppt det så långt! MEN jag måste säga att H & M är rena guldgruvan i år! I många år har jag hittat bara barnkläder men nu tittar jag faktiskt lite åt mig själv också :) Träningskläder hittade jag en hel del! Till vettiga priser dessutom! Såg att min jobbarkompis Anna ( har länk till henne ) hade beställt fina kläder!! Ska planera in en beställning :) till barnen som jag som vanligt hittade massor åt men även till mig själv!! OJ vad mycket fina kläder ( klart att dom ska vara fina ) jag ska handla när jag når min målvikt! Belöning visst var det så det hette ?! :) Ha en bra kväll! Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad du är hurtig, här blir det bara promenad om ens det. Hör av dig om du vill prom någon dag.

2012-07-26 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0