God morgon :)

Här har vi en regnig fredag som dessutom är fredag den 13 juli! Men vi vill inte ha någon olycksdag!Det räcker med regnet :) Vi hade en härlig dag i går med våran Ulli & kan ni tro vad hon lyckades med?! Hon bad brudarna sätta sig tillsammans på hennes bro för att hon ville fota dom ...... med mig vill dom aldrig bli fotade! Där satte sig töserna och hade inget emot det:) Hon skulle skicka bilderna åt mig så då tänkte jag lägga ut dom så ni får se att i bland händer det :D Har lagt ut länkar till Sandra :) & Anna :) Jag kommer förbi på jobbet nån dag när vi är på cyklandesfot ;) Jaja återkommer lite senare med de fina bilderna som Ulli tog. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Halloj bruden!! =)
Tackar!!

Jo, absolut kan vi göra det!! Det vore skoj! =)
Jäklar vilket härligt fruktfat du lagt ut på bloggen!!

Ha det bra!
Kram

Svar: Fruktfatet hittade jag på google :) inte mitt eget dock ;) men ska fixa ett eget! Kram :)
Jessan

2012-07-13 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0