God morgon!

pp
 
Good morning! Här är en bild från förra sommaren :) Nu ser man att det har hänt en hel del sen dess ;) Här har morgonstund guld i mun! Vi har varit uppe sen kvart i sex  - då tyckte Joline att det var morgon.Judith öppnade sovrumsdörren halv 7 och ropade:MAMMAAAA!Jag är vaken!Komma! Så då var det bara hämta lilla basen! Men när man väl är uppe så är det härligt :) Jag kliver hellre upp på morgonen än att dom är uppe sent på kvällarna :)  Det är ganska skönt att få en liten stund på kvällen för sig själv.....eller egentligen är det att hänga tvätt & göra sånt roligt :) Jahaa vad har vi då gjort .... jag har haft fullt upp med min träning! 3 gånger styrketräning fick jag & Mia in förra veckan. Även denna vecka har vi tryckt in 3 ggr. Eller vi ska åka nu på fm och träna så det blir 3 ggr! I går var jag i väg på zumba & det var ett tag sen! Jag har inte varit på zumba sen jag blev opererad men i går så var jag & Sussi dit! Det var så härligt att träffa Sussi :) hon är en människa som alltid ger en lite ny energi :) Efter zumban så var jag till Sussi & drack kaffe. I går på dan var jag måttligt less på de två större juvelerna , hela veckan har dom bråkat med varandra och verkar tro att det är ok att säga vad som helst åt varandra. Dessutom verkar dom tro att det här är något hotell !? Så jag har faktiskt hotat med att till nästa år så ska jag kolla upp sommarskola!! Jag börjar komma i håg hur ljuvligt det känns när allt ( tider & rutiner) rättar till sig när skolan börjar igen! :) Jag skäms lite när jag inser att detär vi själv och ingen annan som har skämt bort dom! Vi hade ett snack i går & nu är det dags att dom börjar hjälpa till ..... eller hjälpa till ...... dom bor ju också här & kan faktiskt plocka undan efter sig själva.Eller skölja av disken när dom har ätit och stoppa in i diskmaskinen. Jaja vi har pratat i går och poängterat att man hjälps åt i en familj så vi får se hur mycket som fastnade. I dag är det i alla fall träning på fysion som väntar & sen måste jag & handla lite grann. Som vanligt - tycker allt som oftast att något är slut.Nu är det "någon" som har tvättat upp allt tvättmedel :) Mjölken är också på väg att ta slut. Men men ... då gör jag undan helghandlingen i dag så slipper jag i morgon! Jag har hunnit ögna i genom ellos och det lär väl bli en beställning framåt hösten. Jag väntar fortfarande på att H & M katalogen ska komma. :) Jag drömmer om att kunna beställa kläder åt mig själv nästa sommar i mindre storlek ;) men nu känns det tröstlöst för jag har stått still i 3 veckor. JA jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men när man vet att man sliter som en galning och det verkar inte hända något :(  Nu struntar jag i vågen ett tag - lovade Ann-sofie att inte tjuvväga mig ;) Får väl strunta i vågen ett tag.Ska till Ann-Sofie i början av augusti igen! Vi har förresten varit upp till svanparken förra veckan men jag lyckas fortfarande inte skicka bilder från mobilen :( Min kamera måste laddas.Ska försöka fota lite igen! Vet inte vad som hänt med mig .... jag har hur mycket foton som helst sen Jennifer & Julius var små och har dom prydligt insatta i album & skrivit ner info om bilderna eller om dom sagt något roligt. Nu har jag inte ens framkallat kort på brudarna.Jag skötte mig bättre när man hade film i kameran som man var tvungen att framkalla! Nu finns dom sparade på datorn och vad händer om datorn går sönder !? Hmmm inser att jag ska gå i genom bilder och skicka på framkallning!! Jaja nu är det 2 bönor som vill hjälpa till med bloggandet så det är nog bäst att avsluta :) Vi hörs sen! Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Siv

Men såå underbart söt bild :) kanske vill lägga upp någon bild på dina tjejer ngn dag på min blogg om du tycker det är okej. Det är ju så häftigt med tvillingar och mina storbarn skulle nog tycka det var roligt att se dem. Eller så skriver jag en länk hit :)
ha det så skönt med ledigheten! jag har tre skift kvar :-D :-D

2012-07-12 @ 12:35:03
URL: http://meromoss.blogg.se
Postat av: Anna

Nämen hej Jessan!! Guud vad söta tjejjorna var på bilden! Nu har jag också börjat blogga :) Hoppas du har det bra på semestern, kom och hälsa på på jobbet nån dag vetja! :)

2012-07-12 @ 23:17:00
URL: http://annalundgren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0