Hallå hej :)

Jaha då var träningen bortgjord för i dag! Det var ganska tufft!Har sån "konstig" värk i magen .... kan nog kallas träningsvärk! Men det är väl positivt! Så har jag & Mia hunnit planera in 3 gånger till nästa vecka :) så nog vore det väl f-n om den där vågen har övertaget! Just nu är vi hos mormor,Judith tar sig en liten tupplur och Joline sitter i mormorsknä och tittar tv. Jag passar på att låna datorn för min egen bara tjorvar :) Barnen ser fram emot i morgon! Vi ska åka upp till Kiruna och gå på gruvtrolletslekland ! Ska fota massor!! Sen har vi lovat de större barnen att gå på H & M , min stora tös måste få lite nya kläder innan hon ska åka i väg på skolresa! Så då passar det perfekt! Vi har aldrig varit på gruvtrollet så i morgon ska vi alltså dit! Brudarna var så små när vi var på leos lekland sist så dom lär säkert uppskatta det mer nu :) Bara en gissning :D Jaja nu ska jag se tv med mormor och Jollan. Ha en bra fredag på er! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Spännande att höra vad dom tyckte. Ha en trevlig dag där!!!

2012-07-27 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0