JAAAA!!

Det funkade! Det kändes inte lika bra som det första inlägget jag skrev men det får duga :) Jag hade tänkt uppdatera redan i går kväll men tiden räckte inte riktigt till :) Jag har minsann varit på bilbingo! Jag var spyless efter halva tiden & tänkte att det var sista gången jag ids åka på bilbingo! Men efter fikapausen med lite kaffe i magen & en vinst rikare så kändes det helt okej igen;) 1000 kr på fullt hus lyckades jag med! Så nu tycker jag att bilbingo är ett bra nöje igen! Ni kan ju läsa mellan raderna hur det hade låtit om jag inte vunnit! :) Nu ska jag & brudarna klä oss och fara till mormor en sväng , jag ska fara & träna med min trogne kumpan Mia :) och mormor erbjöd sig att vara med flickorna! Vad hade jag gjort utan henne? Det är guld värt & dessutom vet jag att det funkar ! Brudarna älskar att vara med mormor ;) Det är pass nr 3 denna vecka på fysion! :) Okej ni får ha detså bra för nu ska jag skynda mig att publicera innan datorn ger upp! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0