Jag kunde :)

Eller rättare sagt jag kunde lära mig med lite hjälp ;) har ju länge pratat om att lära mig helt själv med att tömma kameran & få bilderna dit jag vill :) Men det är ganska bekvämt att någon annan gör det! Men nu har Jennifer suttit brevid mig medans jag gjorde själv! Kommentaren:mammaaa du är över 30 år !Kan du inte? Men nu kan jag ..... kanske :) om jag kommer i håg hur jag gör nästa gång! Jaha nu när jag äntligen kom ut på internet , vi har något tjafs med anslutningen igen , så var jag så glad & skulle skriva ner massor & lägga ut lite bilder MEN så klart glömde min son att man inte springer fram & tillbaka i dörren när flickorna sover :( Märta skäller nämligen direkt det kommer någon och nu är båda vakna! Judith är på mindre trevligt humör! Morr morr baska hund!! Vi passar henne och försöker verkligen få henne att sluta med detta skällande som jag mig galen!!! Men jag är nog ingen cesar milan! :) Ok , jag får återkomma senare med ett bättre inlägg :) Men lite bilder tänkte jag hinna slänga ut innan jag avslutar! :)
 
Detta sysslar vi med nu när vi är lediga!I går började vi med något nytt ;) brudarna har varsin bok & när det blir något resultat i pottan så får dom välja ett klistermärke & själv klistra dit det! Judith lyckades som ni ser ;)
 
Lilla godingen har fått ett myggbett just vid ögat , hon ser ut som en liten boxare :)
 
I går så var vi på en liten cykelutflykt och passade på att titta till lite fåglar i en damm brevid en lekpark vi brukar ta oss en tur till :)
 
 
Brudarna är i båten :)
 
Nu har vi hunnit få av hjälmarna också :) ni vet det är bråttom till alla saker!!
 
 
Judith & Julius :)
 
Joline tar sig en gungtur
 
Till slut så cyklade vi vidare till mormor & morfar.Jag tror att hela området hörde oss för Judith hade inte en tanke på att sluta gunga eller leka i lekparken så hon skrek i högan sky :) Men när hon förstod att vi skulle till mommo & moffa så gav det sig! När vi kom dit så var dom ute & handlade så vi väntade utanför
 
 
Här står vi & väntar - ni må tro att det blev glada rop när mormor dök upp! Jag ska lära mig att maila in för att få bilderna framkallade :) Det tar jag i kväll när barnen somnat! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0