Judiths bild :)

 
Nu lyckades jag :) Ni får ha lite tålamod med mig innan jag lär mig :) Denna tös är verkligen fascinerad av barn som är mindre än henne.Vi träffade lilla underbara bebisen Casper för ca 2 veckor sen & hon var helt förtrollad av honom! Vi trodde att hon skulle sluta kalla Joline för bebis när hon träffat en liten bebis men men .... icke ännu! I dag när min kompis kom med sin son på ca 1 år så var hon jätte snäll & kramade & pussade honom! Kallade honom också för bebis. Men nu ska ni få höra ;) ELLOS katalogen har kommit!! :D Men jag har inte ens haft tid att sätta mig och titta i genom den men kanske i morgon medans brudarna vilar efter lunchen ! Det gäller att planera inköpen när det är 4 underbara som ska ha det dom behöver tills skolan & dagis börjar igen! I morgon kommer det en ny tvättmaskin hit! Den var välbehövd!Den gamla har varit en trogen vän men måste få pension efter lång & trogen tjänst ;) Jaja nu står taxen Tulta och tittar om inte matte är på väg i säng :) ,det är en riktig myshund som gärna vill ha det varmt & gott - hon har ingen brådska att kliva upp på morgonen. Nu börjar det vara dags att borsta tänderna & ta kväll. I morgon bitti ska jag cykla med tjejerna ner till mormor & morfar för dom ville vara med töserna medans jag kör veckans sista styrkepass! Har lyckats klämma in 3 st denna vecka + promenader + cykling! Hade jag kunnat skicka inlägg från mobilen hade jag visa min träningsdagbok från denna vecka! Skrytit lite :) Det ser bra ut och det kan ju inte se sämre ut nästa vecka så nu kör vi på det! Ha det gott allihop så hörs vi snart! Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Häjj bönan!! =)
Tackar, jo det vart att ändra om lite i köket IGEN hahaha...

Jag är ju en liten "stolle" som vill prova nya inredningstilar med jämna mellanrum ;)

Men vad flitig du varit med tränandet!! Hejja, hejja vad duktig du är!!

Nja, tanden är väl sådär...har ont i käken till och från...men hoppas på att det ger sig så småning om.

Jag jobbar hela helgen! Två dagars jobb, sen har jag avklarat första semesterperioden ;)
Sen börjar jag inte jobba förrän den 18/7.

Trevlig helg!
Kram

2012-07-06 @ 10:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0