Söndag!

Detta har jag roat mig med på söndagen :) Mormor hade bakat en dag & kom med bullar , då säger Julius att han aldrig har smakat mina bullar ! Jag har bakat jätte mycket förut! Men när jag började fundera så var det nog läääänge sen :) Därav bullbaket! Julius godkände mammasbullar & lade in en önskan att jag ska baka oftare! :) Jag skyndade mig att göra degen innan brudarna somnade efter lunchen så medans dom vilade sen så hann jag baka! Jag var just färdig & hade gräddat bullarna klart när Judith öppnade sovrumsdörren & ropade att hon var vaken! Vi får se hur det går med framtida bak ;) bara man börjar går det av bara farten som med så mycket annat :D. Söndagskväll så var det ett zumbapass med bästa Sussi & Jeffe som gällde! Har lite svårt med vissa steg ännu men det blir nog bra med mera träning! Jaha nu ska jag ta en kopp kaffe till och skynda mig att vika undan lite ren & torr tvätt :) Vi förbrukar lite extra småtrosor och byxor just nu! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Såg goda ut. Såg var man borde kommit o hälsat på. Kul dom såg att ha haft på leklandet.

2012-07-30 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0