Tisdag 31 juli

Jaaaa vars tar tiden vägen? Redan 31 juli :) Nyss hade vi hela sommaren framför oss ! Vilken sommar vi har haft ..... kallt & regnigt den större delen av sommaren! Men nu hoppas vi på en underbar höst! Jag har massa planer inför hösten :) Bland annat en tjejresa till Luleå & sova över på hotell ! Min bästa Ulli ville att vi skulle åka i väg & bara vara :) Lite shopping , god mat och hinna andas innan det är dags för jakttider för alla gubbar!
I dag har jag roat mig med detta :
Medans brudarna har sovit har jag slagit in ett paket till någon som fyller år i morgon :) Men jag vet att hon brukar vara in & läsa så jag kan tyvärr inte visa vad det är i ;) Det får ni se i morgon! Det är inte så mycket egentligen men det är ju tanken som räknas och det var så passande :) Hoppas bara att Ulli blir nöjd ! Jag får uppdatera i morgon. Jag har varit kattvakt under veckan till Ullis härliga katter medans hon har varit på semester & det är väl bra när man kan ställa upp & hjälpa en vän. När hon kom hem så hade hon  med detta åt mig:
Jag blev jätte glad! Inte för att det hade behövts men visst är det alltid roligt att vara uppskattad :) Ljuset luktar helt underbart!Ska sätta det på vardagsrumsbordet när jag har höststädat där inne! Jag har hunnit med ett gympass på morgonen & även i morgon är det ett besök inplanerat där! Det känns härligt att man äntligen har kommit i gång! Jag har hunnit tvätta .... som varje dag har vi en hel del tvätt!Konstigt vore det väl annars!? Jag har hunnit förbereda middagen, detta äter vi i dag:
Vanlig hederlig ugnsstekt falukorv med mos & wokgrönsaker till! Efter middagen ska brudarna till mormor & morfar en stund för vi andra ska gå en långpromenad med våra fyrbenta. Crilles bror har pratat om en skogsslinga på ca 8 km som är jätte fin att gå så den ska vi prova oss på!Men kände att jag vill ha med mig gubben så jag inte går vilse eller nåt sånt! Ska försöka fota fina kort på vovvarna :) Jaja nu ska jag hänga tvätten innan allt annat börjar rulla på! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0