Tjolahopp !

Tiden rusar verkligen i väg! :) Fast man är ledig så försvinner dagarna i ett rasande tempo! Jag har fullt ös här!Dessutom hinner jag få in träningar! Inte illa ska ni veta! Förra veckan så var fysion stängd men nu har den öppnat så den här veckan är det 3 pass inplanerat! I kväll är det zumba med Sussi :) Det blir verkligen så att man känner att man "måste" göra något! Tyvärr bråkar den där j-kla vågen med mig ännu!! Jag står fortfarande still! Men det positiva är väl då att jag inte går upp ! Jag vägde flickorna i går ! Mina små brudar är inte alls så små något mer utan dom har blivit ganska stora ;). Judith vägde 14 kg och Joline vägde 12,7 kg!Judith är ju lite längre än Joline så det ska bli spännande att åka med dom på 2 årskontroll! Jag har hittills gått ner 14 kg och det är hela Judith :D Håller på att ladda kameran :) Måste fota i kapp mig :) När jag äntligen lärde mig att mms-blogga så slutade det att funka! Hittade några kort som ni inte har sett:
 
 
Judith en morgon :) Hon hade just haft sin ögoninflammation och säkert kändes det irriterat så hon tyckte om att hålla för ögat! Lilla sötnosen!
 
 
Den här bilden är tagen för snart 1 år sen :) när brudarna fyllde 1 år!! Det känns som om man nyss var gravid och så fyller dom 2 år den 10 augusti!
Judith på sin 1 års dag! Lilla hjärtat vad lite hår hon hade där ;) nu har fröken hunnit få ganska långt hår! Jag måste ta och klippa luggarna på dom någon kväll innan badet! Nu ska jag väcka sonen , stora tösen är redan vaken för vi ska åka & storhandla. Det är som vanligt eko i alla skåp! :) Matlistan & handlingslistan är skriven i går kväll. Vi ska även inhandla en resväska till Jennifer som ska i väg på sin skolresa i augusti! Gissa om hon längtar! :) Min stora tjej - tycker att det är nyss hon var liten! Hon fyller 13 år och börjar 7:an!! Denna tiden!!! :) Jaja nu kallar de små på lite uppmärksamhet så vi ska klä på oss & göra bort handlingen! Ha det bra! Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0