Tredje gången gillt ?

Hej! Har suttit och skrivit detta inlägg 2 ggr innan men just när jag ska avsluta så dör datorn! Den åker snart genom fönstret!! Har insett att jag behöver en ny så då blir det till att spara ! Nu tänkte jag dela upp inlägget så kanske det går bättre , inte vad jag hade tänkt men men .... Våran middag i går var snabb & enkel :)
Datasnillet .... eller inte :) har ingen aning om hur jag roterar bilden :) Så någon av mina vänner som är mer datakunnig får visa mig någon dag men fram tills dess får ni läsa receptet på snedden :)
Min middag i går :) Jätte gott & enkelt! Alla de 4 ljuvliga åt som bara hejsan! Men gissa hur brudarna såg ut efter middagen ?! :) Det blev badtime för dom kan jag lugnt meddela :)
Här sitter bönorna efter badet :) Kolla in tapeten bakom Judiths huvud , det ska inhandlas tapetklister och fixas innan dom är där igen! Nu provar jag att publicera detta får vi se om det funkar :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Vad skoj att du lägger ut recept! :)
Ska ta och laga den där torskgrytan jag också nångång!
Kram

2012-07-27 @ 14:05:20
Postat av: Ingela

Provade fiskreceptet idag och det var mums!!!

2012-07-30 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0