Underbara brudar!

 
 
Titta vad fina kort Ulli lyckades ta på brudarna i går! Judith var så hjälpsam och sa : "sitt bebin!" direkt Joline rörde sig! Med mig sticker dom åt varsitt håll när jag tar fram kameran :) Ser ni att brudarna har fått nya sandaler? Men det var inte länge dom såg nya ut :) nu är dom invigda och det syns att vi har varit ute på ranten i går. Nu sover tjejerna en stund så jag passade på att kolla fb och lägga ut bilderna som jag lovade! Det regnar fortfarande och myggen var ganska ilskna när jag var på en liten kissrunda med de 4-benta barnen. I dag ska jag ta en promenad i alla fall :) Nästa vecka var gymmet stängt så då ska jag & Mia planera in lite simning :). Jaja nu ska jag ta en kopp kaffe & njuta av lugnet! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Men så söta busbönorna är!! =)

2012-07-13 @ 16:07:24
Postat av: Annika Elgale

Vilka sötnosar!!

2012-07-14 @ 09:18:21
URL: http://annikasviktresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0