Glömde ju .....



Lovade Anna att lägga ut den här bilden :)



Denna bild tyckte jag var jätte käck ;) man ser verkligen hur less brudarna är!  Sen glömde jag ju berätta att jag räknade antalet skift tills jag går på ledighet och jag har endast 8 skift kvar att jobba! Sen blir vi långlediga!Bäst att passa på medans man har f-pennigdagar kvar!Tyvärr försvinner dom i rasande fart! Vi har faktiskt planerat in lite saker som en ikea-resa! Vad roligt det ska bli!Man skäms nästan att erkänna att man aldrig varit på ett ikea varuhus! Mormor & morfar skulle ta brudarna så vi åker med de stora barnen.Kan ju vara skönt att slippa ta småttingarna på lång tur. Dom har det nog kanon bra med mommoo och moffa. Jag har suttit och tittat i ikeaskatalog och det är nog så att man får låna med sig ett släp på en gång :) Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0