Blogg Jessan :)

En klok vän sa till mig tidigare när jag sa att jag var sugen att blogga att det är så roligt när man börjar så man kan inte sluta! Jag verkar vara där nu :) Fast mallan fick skicka ett sms så jag fick ändan ur vagnen ;) Tack bönan! I morgon så är jag ledig från jobbet , men ledig och ledig ... det kan diskuteras! Jag ska i väg på ett möte och jag ska till frissan! Under tiden så är tjejerna hos mormor & morfar - jag vet inte vem som har roligast : brudarna eller mormor & morfar! Sen på kvällen så startar zumban ! Jag & bästa Sussi har anmält oss! Det ska bli jätteskojigt! Det trodde ni inte va?! Tänk att det behövdes att man skulle se sig själv på kort för att man skulle inse verkligheten! Men i dag träffade jag folk jag inte träffat på ett tag och fick höra att det syntes att jag hade gått ner i vikt! Vad härligt! Det har inte varit gratis så det är jätte roligt när det börjar synas! Så i morgon är det zumba! På torsdag ska jag och väga mig igen! Målet är satt på -2kg så vi får se om jag har fixat det ;) Spännande! Det känns så i alla fall! Nu ska jag ta en titt på andra bloggar! Hoppas ni har haft en trevlig stund!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilka fina bilder på flickorna å grabben! Tack min fina Jessan att jag blir kallad för bästa! Ha ha

2012-05-09 @ 07:54:13
Postat av: Siv

Fina bilder du fått upp :)

Ja, du har kämpat på bra och jag vet att du nåt ditt mål....har du bestämt dig så har du :) vi ses!

2012-05-09 @ 11:17:54
URL: http://idennaljuvasommartid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0