God morgon :)



Så var det lördag!Vi förlorade hockeyn i går :( det var ju inget vidare!Tyckte inte att domarna gjorde ett bra jobb!Hoppas att andra domare dömer hädanefter! 7-3 var inget resultat vi ville se! Jag har kommit hem från jobbet på morgonen , nog för att jag trivs kanon bra på mitt jobb så är det härligt att komma hem! Det snöar ute!Men jag har ändå tänkt "tvinga" ut familjen på en promenad!Vi får hoppas att vädret blir bättre där ute!Det känns inte som att vi hinner få sommar på en månad!Men det går fort när det väl kommer :)Vad härligt att plocka fram sommarkläder och slippa bylta på småttingarna massa kläder!När barnbidraget kommer så måste jag på stan och förnya barnensgarderober lite grann ;)Brudarna har dragit i väg på längden så dom behöver lite nytt. Men jag tycker att det är roligt att handla barnkläder :) man skulle ha varit rik ! Jag ska faktiskt unna mig själv ett par träningsskor när lönen ramlar in!Jag måste ha ett par nya :) Mina promenader kommer att bli en större fröjd med nya pjucks!Judith & Joline måste också få sig ett par skor typ träningsskor.Det måste vara rejäla skor som är lätta att ta av och på - det ska vara praktiskt ,jag är allergisk mot saker som inte fungerar!Dessutom ska dom vara sköna!Tur att vi går till en skoaffär som hjälper oss att mäta både skor och fötter!:)Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och surra med min underbara familj! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0