Längtar till sommaren!

Nu har det varit både snöigt och kallt för att vara i maj så nu har längtan efter sommaren kommit :) Barnen längtar efter sommarlovet så klart ! Jag ska också vara extra ledig med föräldrapenning så vi blir ledig från 1 juli och ända fram till 26 augusti ;)


Detta är lilla Joline i en hatt som min moster har skickat , man vill stoppa tiden när man ser hur fort den går! Våra små bebisar är inte så små något mer , dom blir 2 år i augusti!



Här kommer ett kort på våran Judith ! Vad underbart när sommaren kommer så man slipper alla vinterkläder! Nu till sommaren lär det vara full fart! Vi ska njuta av ledigheten! Jag ska roa mig här en stund och leta lite kort , kanske jag till och med uppdaterar med några kort! Börjar få lite kläm på det och inser att det är ju riktigt roligt! Ha det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0