Lite bilder från förra sommaren :)

Med tanke på att det är 30 maj så tycker jag att det ska sluta snöa och bli sommar!Nu är vi less på snö & kyla!Nu när man sitter och tittar kort från förra sommaren så ser man hur barnen har blivit större ;)



Triss i underbara tjejer!Det syns tydligt att Judith & Joline är tvåäggstvillingar :) Det är häftigt att tvillingar kan vara så olika varann :)



Älskade sonen med sitt största sommarintresse :)Vi borde nog bli anställda av något cykelföretag som kvalitetstestare :)



Judith & Joline i början av förra sommaren, dom sov så skönt medans mamma fick sig en välbehövd promenad! Nu i sommar har vi tänkt uppgradera oss till en cykelkärra :) Jag har varit och tittat runt här i stan och hittade en variant men priset låg på 2000 kronor!Sen var den inte riktigt vad jag tänkt mig!Någon som har något förslag på en bra cykelkärra till 2 barn? Då kan vi variera oss mellan vagnen och cykeln ;)
Har faktiskt lite nya kort i kameran men jag har inte lyckats (totalt oteknisk!) få över korten från kameran till datorn.Vet inte om det är något fel på sladden . Måste be gubben om lite hjälp ;) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0