Lite sliten ....



Så här har jag sett ut sen i går ,jag har varit och gjort bort operationen:plockat bort det som var kvar av halsmandlarna och skrapat bort 2 böldrester.En rutinoperation som brukar ta en halvtimme ,min operation tog över 1 timme.Min vänstra sida hade sett eländig ut så bara den tog 40 minuter.Men nu är det gjort!Jag har börjat kvickna till nu :) ont har jag men det går inte att jämnföra med en halsböld.I går sov jag mer eler mindre efter operationen , kom hem efter kl 18 och vid 19-tiden ,först av alla,sov jag :)Sov till morgonen ,klev bara upp för att titta i medicinburken och klev upp 15 minuter på morgonen.Sen har jag sovit i soffan under filten.Det är ju bästa medicinen-att få sova bort det!Jag har inte ens orkat prata ;) de ni var ju inte likt mig :)Jaja nu känns det som att det värsta är gjort!Smärtan ger med sig.Nu ska jag ta filten och titta färdigt hockeyn men då vet ni att jag lever :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mia

Get Well sooon maccarooon! Det är så tråkigt om du bara ska vara tyst.

2012-05-16 @ 08:05:01
Postat av: Blogg-Mallan

Men halloj bruden!!=)

Jo, jag har fått din Tisdag och Onsdag denna vecka!



Kurera dig snabbt nu, så att du orkar prata igen! =)

Nu är det "tråkiga" överstökat, och du slipper halsbölder som ställer till det för dig!

Krya på dig kramar från mig!

2012-05-16 @ 09:29:53
Postat av: Sussi

Krya på dig bönan!

2012-05-16 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0