Molly

I dag tänkte jag visa en älskad hund :) vi har 3 stycken lurviga bebisar också! Våran Molly är en leonberger som ni ser :) , Vi har även en tax och en norrbottensspets. Alla 3 är mycket speciella!Dom har olika saker för sig. I dag har min lediga dag försvunnit med fart! Jag har hunnit vara till frissan och blev nöjd som alltid när jag går till Anna Bell ;) Sen har vi varit och provat på zumba med en ny ledare än Svetlana som vi har haft tidigare. Det var jätte roligt men lite annorlunda steg än vad jag var van :) Visst är väl huvudsaken att man har roligt och försöker ? I morgon väntar vägning :) vi får se vad vågen visar! Jag tror att det har gått ganska bra! Det känns så! Jaja nu ska jag duscha och se om soffan är lika lång som i går :D




Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha...ja, det vore ju inte så pjåkigt att bli sponsrade av dem!! =)



Få se om du har träningsvärk imorrn när du zumbat järnet idag?! Det är tydligen väldigt effektiv förbräning och bra träning, så jag kan nog tänka mig att det kommer hända en hel del på vågen för din del här framöver!!



Skoj nu när du kommit igång med bloggandet! =)

Kram

2012-05-09 @ 23:16:44
URL: http://blondinmalins.blogg.se/
Postat av: Siv

Fina Molly! Hon har en katt uppkallad efter sig :-)

jag vägde mig i går, +-0 och det är väl okej. har gått mycket men också unnat mig både det ena och det andra. jag är rätt nöjd ändå. Kram!!!

2012-05-10 @ 11:15:44
URL: http://idennaljuvasommartid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0