Roligt med bilder !

Sitter och tittar igenom lite bilder på barnen! Tror inte ni misstycker att få några till :D Jag passar på att träna på det här med bloggandet !



Lilljessan :) Denna tös lär få höra mer än en gång att hon är lik sin mamma ;)


Denna tös är som en liten kopia av sin äldre syster :) , både i humör och utseende :)

Här är ett härligt kort på 3 av fantastiska 4 :) , en kväll i stugan förra sommaren! Titta vad glad Judith ser ut- hon hade bara tagit en taktikvila och sedan klivit upp igen! Har för mig att hon var uppe till närmare kl 01 sen! Joline sov som bäst! Har haft turen med alla barn att dom har sovit bra! Alla 4 har sovit hela nätter från det att dom har varit ca 3 månader!  Nu ska jag titta lite bloggar själv :) Nu vill jag se lite heminredning och få lite inspiration till att förnya lite hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0