Tålamod!!

Jag har kämpat här med att publicera lite bilder :) TACK Mallan! för din hjälp via telefon! Vi får hoppas att träning ger färdighet! Jag ska lära mig mera , vill kunna få in kommentarer till varje bild! Visst ser ni vem av tjejerna som är vem !? Joline är väldigt lik sin mamma :) Judith är väldigt lik sin stora syster i samma ålder! Det är ganska häftigt att tvillingar är så pass olika :) Judith har börjat kalla sig själv för DUDIT och när vi frågar vad Joline heter så svarar hon :bebin! ;) Nu ska jag göra färdigt inför i morgon! Natti natt alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha...jo, jag tror nog det skulle bli succe om du gjorde som Nikita!! ;)

Ha en trevig helg! Kram

2012-05-05 @ 17:48:50
URL: http://blondinmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0