Tiden rusar i väg :)



I dag mår jag ganska bra :) men nu börjar det vara trist att vara hemma!I alla fall utan barn ;) Jag har faktiskt skött mig hela veckan och tagit det lugnt & inte ansträngt mig!Men i dag tänkte jag försöka göra lite nytta i alla fall!Tittade in i brudarnas garderob på morgonen :( Måste köpa en hake till dörren för dom öppnar och tittar närgånget vad dom har där inne och då ser det ut därefter :) Så min plan är att vika till där inne och plocka ut det som börjar vara litet. Vad dom växer ! Mamman blir alldeles gråtfärdig över att se hur fort det går! Denna bild är från webbissidan när dom nyss hade kommit :) Herre gud vad små dom var! Judith vägde ju 4210 gr och var 50 lång medans lillasyster vägde 3080 gr och var 46,5 cm lång! Joline kändes som en liten fågelunge i jämförelse!Jag minns suset som gick genom op-salen när dom fick se Judith :D , tvillingarna var beräknade till 3 kg var! Joline var inte överdrivet liten heller men hon har varit minst av våra juveler! Äldsta tösen leder med sina 4395 gr , sen kommer Judith med 4210 gr, sen kommer Julius med 4195 gr och så lilla Joline med sina 3080 gr! Men med tanke på att jag hade 7,3 kg bebisar i magen och inte är så jätte lång så förstår ni att jag var tjock som få :) Jaha nu är kaffekoppen slut & brudarnasgarderob väntar på att bli tillplockad!Ha det bra!Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Ja, tiden går verkligen fort!! =)

Nu börjar bönorna vara stora!!



Och nu börjar jag vara nyfiken på mamma Jessan, eftersom du gått ner så mycket i vikt!! =)

Men vi ses nog snart!

Ha det bra!

Kram

2012-05-31 @ 10:12:04
Postat av: Jessan :)

Hej Mallan!

Hoppas att vi syns snart!Känns bra att slitet börjar ge resultat!!Snart är jag halvvägs!;) Kram!

2012-05-31 @ 10:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0