Tjaba tjena hallå :)



Jaha nu var jag tillbaka här,har varit risig värre.Kommer inte i håg att förra operationen var så här eländig men det kan nog vara så att jag har åkt på en förkylning också för småttingarna och gubben är sjuka.De stora barnen har klarat sig än så länge men peppar peppar .....
I dag måste jag i alla fall ut och göra ärenden ,lämna in sjukintyg ,besöka apoteket & hämta ut mediciner åt mig & tjejerna samt ha ett utvecklingssamtal med sonen. Det såg länge ut som att Joline skulle klara sig undan ögoninflammationen men nu på morgonen så var det kört!Nästa tös med igenkletade ögon :( Jaja dom är på strålande humör i alla fall.Har just gjort en beställning till Ellos på kläder till Judith & Joline.Dom små liven växer så det knakar!Så när det plingade till i min telefon att det var 25 % på en hel beställing passade jag på ;)Så nu får ni hålla utkik , jag kan ju lägga upp lite bilder på damerna i nya kläderna när dom kommer. :) Nu ska jag fixa lite lunch och sen fara & lämna brudarna till mormor & morfar.Lite enklare att hinna det man ska! Vi har faktiskt överraskat mormor med en tid ,för färgning & klippning ,till frissan.Ett litet sätt att visa uppskattning på!Det är guld värt att kunna lämna barnen en liten stund om man behöver och mycket annat som dom ställer upp med skjutsar m.m Hoppas att mamma/mormor blir nöjd!Okej nu väntar lunchen.Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Halloj!! =)

Jodå, jag blev nöjd med håret! Det får lov att duga i allfall ;)



Nu är det ju bara dagar kvar tills du kommer och jobbar med oss!! =)

Hoppas du kryat på dig och att du inte har ont nå mer.



Ha det bra!

Kram

2012-05-23 @ 09:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0