Ledig tisdag

Nog för att alla dagar går fort men dom som man är ledig går riktigt fort! :) På morgonen har jag varit på ett utvecklingssamtal med äldsta tösen på skolan. Duktiga tjejen! Det var roligt att se hennes omdömmen. allt funkar bra med Jennifer. Det är skönt för ett mammahjärta ;) Mötet eller träffen som vi skulle ha angående Julius ringde dom & vi beslöt att vi tar det vid ett senare tillfälle. Genom att det är vikarier och dom håller på att dela klassen så fanns det inte så mycket tid att spela på. Helt förståeligt så det var okej för mig.
 
På dagis så skulle vi föräldrar som är i höstgruppen anordna julfest , detta var det möte om i går kväll när jag jobbade kväll. Jag hade meddelat att ingen av oss kunde komma men att dom får dela ut uppgifter åt oss också :) i dag ringde en av mammorna så vi ska hjälpas åt att fara och handla engångsartiklar & sedan städa efteråt. Vad roligt!! Förra året så var vi inte på julfesten. Det var just flickornas sovtid och vi tyckte att dom var så små. Dessutom trodde vi inte att dom skulle orka med en julfest efter att ha varit till 16.30.  Men nu är det klart att vi måste gå ! Få se hur det går med tomten i år , förra året var Judith rädd för tomten. Nu förstår dom ju så mycket mer :)
 
Har även hunnit med att ringa bvc och fått en tid i slutet av november. Så då ska vi dit på en liten kontroll och kolla längd & vikt. Dom skulle även ha inne en barnläkare den dagen för jag ville att dom skulle ta sig en liten titt på Joline. Hon springer och rör sig helt obehindrat, snabb som rackarn är hon också ;) men hon vinklar in ena foten när hon springer. Det växer kanske till sig men jag vill ändå att dom får titta. Hönsmamma ni vet :)
 
Jaha nu ska jag hänga tvätt och förbereda kläder tills i morgon. Mina minsta juveler ska fota sig på dagis.Ha en trevlig tisdagskväll! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0