Måndag 12 november

 
Hittade en sån underbar vinterbild på google :) Ja vintern är här fast nu har det varit milt i 2 dagar & till och med att det har regnat så vi har blötsnö och genomslag. Men vi får i alla fall se solen i dag - underbart! Jag har varit & fört mina damer till dagis. Själv ska jag strax äta lite lunch och sedan bege mig till jobbet.I morgon har jag en ledigdag efter min jobbarhelg. Men som vanligt har man bokat in sånt som man inte hinner när man jobbar :) Mormor & morfar har lovat att vara med flickorna medans jag först går på ett utvecklingssamtal med Jennifer & sen har jag ett möte med Julius.Det ska bli spännande att gå på båda! Jag vet inte vem av dom ( mormor & morfar eller flickorna ) som är gladast ;)
 
Jag har pratat med Malin ( bloggmallan) nyss så hon har hjälpt mig att lägga till i min länklista. Tack Mallan! ;)  Jag hade dock tänkt att det skulle ha gått att dela på länklistorna men det gick inte. Jag har bland annat lagt till Carolasblogg - från familjen Annorlunda. Det är väl den bloggen jag oftast går in på. Jag tycker att hon verkar sund & trygg. Alltid roligt att läsa hennes inlägg! Även Mirka från familjen Annorlunda är inlagd - också en bra blogg! Jag är helt fascinerad av dessa tjejer som klarar sina stora familjer galant!! I bland när man har varit in på deras bloggar & dom har kunnat få kommentarer som inte är så snälla alla gånger så skäms man för folk! Hur kan folk tro att man skaffar många barn för att slippa jobba?? Kom igen! Vilken verklighet lever dom i? Det är betydligt jobbigare att ha så många barn än att jobba så om det vore att man är arbetsskygg så hade man inte skaffat barn! Eller kommentarerna att det är för barnbidraget! :) Så långt räcker det inte! Jag har 4 stycken juveler och månaden när alla ska ha vinterkläder eller vinterskor så räcker barnbidraget kanske till 2! Jaha nu måste jag avsluta för en stund men återkommer med presentation av de övriga jag har lagt till. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0