Alltid behövs det något!

Visst är det så?! Alltid behöver barn allt som oftast lite påfyllning i garderoberna? Just nu behöver alla 4 lite nytt. Detta har jag tänkt till brudarna:
         
Har inte riktigt bestämt mig vilken färg :) Dessa fina mössor hittade jag i en broschyr från Kappahl. Jag tycker om deras kläder. Fast jag kan bli trött att gå dit och söka kläder och hitta en av varje :( Jag frågade efter två en gång och fick till svar att jag skulle beställa från deras hemsida....... då kände jag liksom att om jag ändå ska betala frakten så kan jag beställa nån annanstans i från. Måste även förnya långkalsonger,sockor och underkläder till dom alla. Planering verkar vara ett måste med 4 barn :D Fast i och för sig ... det brukar jag ha när det gäller till barnen - däremot kan jag vara dålig att unna mig själv något MEN jag ska bli bättre på det också nån gång. När barnen blir större :) Jaja god natt för i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0