Fredag!

Det blev rosa mössor :) även rosa halskragar.Dom hade ta 3 betala för 2 mössor,halsdukar och sjalar så förutom detta så handlade vi varsin mössa åt de stora barnen. Tjejerna ser ut som karameller i nya mössorna. Ska försöka fota dom i morgon ;) Detta handlade vi på Kappahl. Vi sprang fort in dit efter att vi hade helghandlat. :) Sen fuskade vi och åt pizza till middag ;) i bland måste man få. Nu är det bara jag & brudarna hemma - resten av gänget for till farmor & farfar över helgen. Mitt sällskap somnade lagomt till fredagsmyset så jag ids nog inte heller vara uppe så länge till :) Man känner sig ganska slut på fredagseftermiddan när man har jobbat dessa 2 veckor på schemat. I stället för att somna i soffan så tar jag min korsordstidning och går till sängen. I morgon tänkte vi ta en prommis i alla fall och sen får vi se :) Hoppas att ni andra har en trevlig fredagskväll! Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0