Godingarna

Jag gick i genom lite bilder och försökte ordna lite mappar på datorn i går , vilka ljuvliga bilder jag hittade på alla 4 :) när man ser korten ser man verkligen hur stor dom har blivit!
Ser ni vem? :)
Judith till vänster och Joline till höger
Vad lite hår dom hade ;)
Jaha nu var orken slut! Det blev en tipp :)
Jennifer och Tulta. Det är verkligen kompisarna för dagen!
En bild på Julius var jag ju också tvungen att sätta med ;) kan det vara 2 år sen med älgkalvarna som var ganska omtalade! Kommer ni i håg? Julius kör inte skotern själv utan inväntar farfar för en åktur!
 
Oj, i bland skulle man vilja stanna tiden för en stund! Det gör nästan ont i hjärtat när man ser hur fort det går! Våra bebisar som egentligen inte är bebisar nå mer utan egna bestämda damer på 2 år. Våran förstfödda som fyller 13 och Julius har fyllt 10 år. Judith & Joline har blivit väldigt mycket för dockor. På dagis så drar dom dockvagnar hela dagarna. Riktiga dockmammor :) Vi träffade en liten bebis för ett tag sen och Judith har varit väldigt fascinerad och pratat om Casper jätte mycket. I går ville Judith att vi skulle skaffa en bebis hem :D , Joline gav upp tanken på en bebis när vi berättade att då vill ju bebin dela goan(godiset). Nä usch då ville inte Joline ha nån bebis! Först när vi sa att dom får dela mormor & morfar också så gav Judith också upp tanken. Men hon skulle åka till Laila och sköta bebin :) Jag måste nog planera in en dejt med Sandra & lilla godingen Casper :)
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa lite bloggar! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0