Kvällspyssel :)

Nu innan flickorna somnade så har dom fått hjälpa till att pynta riset! Det var väldigt omtyckt! Det var med skräckblandad förtjusning dom ville att vi skulle hänga upp påskkärringen i fönstret!
Färgglatt ska det vara :)
 
På skärtorsdag är jag ledig och då kan det ju hända att två små påskkärringar förvillar sig lite väl tidigt & önska glad påsk åt några :) You never know! :)
På torsdagen skulle de större juvelerna ha friluftsdag så då har jag lovat att köra upp ett gäng med ungar till Dundret. Vi har ju rymlig bil i alla fall. Mormor & morfar ville låna brudarna under tiden :) Jaja ni får se en bättre påskbild från oss sedan. Nu ska jag förbereda inför morgondagen. ha det bra så hoppas jag att vi syns! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0