Måndag 11 mars

Men hjälp är det sant .... 11 mars redan?? Tyckte nyss att jag skrotade runt här på kvällarna i pyjamas och tog mig lite glögg & pepparkakor :) I dag var det i alla fall dags att komma tillbaka till vardagen med skola & dagis! Det har gått bra ;) Brudarna hade bråttom i väg på morgonen efter att ha varit hemma över 1 vecka. Dagen har bjudit på jobb , en uppföljning med Julius & träffat nya rektorn. Julius verkar ha fått förtroende för honom och då känns det bra i mammahjärtat. Sen hann vi med att hämta Judith & Joline från dagis , våran pappa har åkt i väg på kurs till Göteborg så vi hann till flygplatsen för att vinka av honom. Joline som har blivit en riktig pappa-råtta började storgråta när hon såg honom gå till flyget genom fönstret. Sen när pappa mellanlandade i Stockholm så ringde han hem. Joline blev jätte glad men ville inte prata dess mer utan sa bara åt Crille (pappa) : " Prata du!" Sedan lyssnade hon glatt. Knasfia :)
 
Judith var så glad när hon skulle fika smörgås nu till kvällsfikat , jag har varit och handlat hem mjölkfria produkter så hon hade ett eget smör. På dagis hade hon druckit solhavre och det hade gått bra. Så det står på handlingslappen inför i morgon. Alltid är det något som behövs - mjölken och frukten tryter allt som oftast. Judith är tillbaka i sitt rätta jag :) Det är skönt att se! Måtte vi nu få svar på vad det är hon blir så risig utav eller om det bara är något tillfälligt.
 
Jaja det är en tidig morgon som väntar i morgon så nu ska jag ta ut de lurviga barnen på kvällsrunda och sen är det tandborstning. Jag har en bok som väntar på nattduksbordet :) Lär väl sova innan första kapitlet är avklarat ;) Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0