Skärtorsdag

Jaha då var påsken här :) Tycker att det nyss var jul. I dag har vi varit på språng så gott som hela dagen fast vi har varit lediga!
Vi har ju varit i väg och varit påskkärringar :) Det var två väldigt söta påskkärringar ;) fast jag är ju ganska partisk förstås
Vi har varit och överraskat mina arbetskompisar med lite godis :) Sen var vi på dagis med ett gemensamt påskägg till världens bästa fröknar :) För utom det har vi hunnit skjutsa Jennifer till skolan & hämtat upp Julius med kompisar & kört dom upp på Dundret.
 
Nu vet jag inte vad jag gjorde galet - bilden jag satte in nedanför hamnade högst upp :) datasnillet ni vet ;)
Sen tog vi lite paus i våran färd med kvasten och mellanlandade hos mormor & morfar. Där hade ju påskharen lämnat varsin påse åt Judith & Joline med lite godis & varsin rosa mjukishare.Det roade brudarna en stund.
Här står Joline och berättar något , den rosa påskharen har hon i handen. Hon pussade den så sött men innan min budget-kamera förstod det så var ögonblicket förbi.
Efter lunchen & vilan så hade jag hunnit hämta Jennifer från friluftsdagen och då bättrade vi på sminkningen innan vi promenerade ner till moster Byllan & önskade henne också en glad påsk!
 
Judith hade en idé om vad man skulle säga när man är påskkärring:
"Glad påsk-gapa stort!"
Jag har ingen aning vars hon fick det i från men med tanke på allt godis man äter under påsk så passar det ganska bra!
 
Jaja nu ska vi se sveriges roligaste klipp & ha lite familjemys. Trevlig påsk!!!! Tjingeling från den stora påskkärringen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0