Ledig helg = toppen helg ! 😃

Vi har haft en toppen helg i stugan 😉 jag älskar dessa lediga helger när man får vara med familjen ! När man dessutom tar sig i väg och gör något tillsammans ! I lördags var vi ute i skogen & grillade korv ! Farmor var också med. Älgjägarna (pappa,farfar och farbror) såg vi inte skymten av 😊 men nu är det inte jakt så många veckor till. Judith har så bekymmer med sin mage igen! Nu är det så eländigt med att hon är hård i magen, jag ska ringa BVC i morgon och höra om det finns något mer effektivt än laktulos för det verkar inte riktigt hjälpa :( jaja jag kan visa er lite kort jag har gjort med pic collage 😃
Alla juveler & bästa Molly 😉 vilken underbar vovve hon är ! 
Barn älskar att vara ute 😃 alltid hittar dom nÃ¥got att roa sig med ! 
Jennifer & Julius trivs fortfarande med att vara ute 😃
Ikea-pÃ¥sar funkar till det mesta , även till att ta med sig ved 😉 ! Jaja söndagskväll och allt vad det innebär sÃ¥ nu fick ni en snabb uppdatering ! PÃ¥ Ã¥terseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0