Onsdagen


Det här har min lilla goding lyckats med i går :(  i ett obevakat ögonblick var hon och hoppade i dubbelsängen & kraschade in i nattduksbordet ! Förutom det så har hon hunnit fixa lite lukta-gott i dammsugaren, jag hade just fyllt över tvättmedel i en liten hink som jag har stående inne på stora toaletten. När jag hörde orden "mamma jag hjälper dig !" Så gick jag dit och där står mitt lilla troll & har satt medel i tvättmaskinen. Dock i rätt fack & allt MEN även golvet hade fått sig en dos. Jag dammsög upp det så nu luktar det rent när jag dammsuger 😄! Judith är mycket piggare i dag efter att ha sovit 12 timmar på raken! Hon har inte behövt alvedon sen halv 2 i natt så jag hoppas att det fortsätter så! Flickorna har fått bada & jag ska bädda rent i deras sängar. Det brukar alltid behövas efter att man har haft feber. Annars så väntar ett kalas i dag, jag & stora barnen far dit - dom små får vara hemma med pappa när dom inte är riktigt på topp. Tjingeling på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0