Blåbärstroll :)

Vilket elände jag hade på morgonen 😳 våran "stora" bil som den som skjutsar barnen kör med har kostat x antal tusenlappar sista kvartalet :( Nu sist gav kopplingen upp och så var det något annat som också skulle bytas i samma veva - det gick lös på nästan 7000 kr. Men ska man ha bil måste man se till att den funkar! Visst men efter att Crille & hans bror tillbringat hela eftermiddagen i garaget och bytt detta . . . . Så förväntar man sig att biljäkeln funkar 😡. Dom stressade dessutom och gjorde det i förrgår för att jag och mina juveler inte skulle bli utan bil när Crille for i väg på älgjakt i går ! I morse så började jag kl 7 och vid halv 7 gick jag ut med flickorna i bilen för att köra dom på dagis innan jag själv skulle på jobbet. Sätter fast bönorna i bilen och slänger mig in i bilen & vrider på nyckeln 🙀. Tror ni att den ens startade - morr ! Jag fick ringa morfar tjugo i sju så han kom & skjutsade oss. Muntert värre! Jaja det hade Judith berättat på dagis i dag 😌. Sen i eftermiddags så skjutsade mormor & morfar mig på dagis för att hämta hem brudarna - så här såg mitt lilla blåbärstroll ut ! Nya tröjan och munnen & händerna var blåa ! Hon äter blåbär direkt hon har en chans! Men nöjd var hon ;) så tack & lov har jag köpt hem den rosa burken med fläckborttagningsmedel - vi testar den till Max ! Så jag ska hänga den sista tvätten och se om reklamen stämmer ! Då är den väl värd sitt pris ! Jaja natti natt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0