Det haglar hos oss !



Tjaha vintern verkar komma tidigt i år ! Det har snöat & haglat till och från i dag. Det är kallt ute så i kväll blir det att söka fram vinterkläderna. Vi har just kommit hem efter teater , frissan och ett möte. Teatern var bra :) handlade om de två vännerna Mullis & Blixten. Joline grät först och ville inte alls gå in. Men det gav sig efter ett tag. Judith satt bredvid Britt som ett tänt ljus! Sen var jag och lämnade av mina små hos mormor & morfar. Frissabesöket var trevligt som vanligt och jag blev nöjd . Lite färg i håret och klippta toppar. Visade Anna Bell kortet på det avklippta håret & tänka sig - hon såg direkt på lockarna vem som varit i farten ! Måste berätta en rolig sak som Joline vräkte ur sig i går ;) Jennifer höll på att reta henne och rätt som det var säger Jollan till sin stora syster " håll tyst! Jag släcker dig ! " det lät ju som ett inlindat hot men jag tror att Joline menade slänger ut dig. Knasbollar 😃. I kväll ska jag förutom plocka fram vinterkläder ta och städa sovrummet. Har varit förbi Jysk och köpt två nya bäddmadrasser som var på halva priset ! På återseende! Tjingeling 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0