Fina flickor :)

Så här fina flickor har jag nyss varit & lämnat på dagis ;) dom skulle ju på skogsutflykt i dag ! Dom hade med sig varsin ryggsäck med en banan, festis & sittunderlägg. Tröjorna dom har på sig har deras farmor stickat av restgarner som hon hade liggande ! Hemskickat är guld värt! Farmor är en riktig konstnär i händerna , nu håller hon på att sticka koftor till dom. Judith var så fascinerad sist vi var där så hon satte sig på stolen framför farmor & väntade att dom skulle bli klara 😄. Jag kan bara sticka sockor och knappt det men nån gång kanske jag får tid & tålamod att lära mig 😀 . Jaja nu ska jag köra ett städrace och gå en prommis innan det är dags för jobb. Tjingeling 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0