Go kväll ;)


Så här ser det ut i dubbelsängen just nu 😃 Joline hade skyndat sig dit efter tandborstningen och deklarerade bestämt att hon skulle sova i min säng. Judith såg ut som ett åskmoln tills jag frågade om hon oxå ville sova i våran säng 😉. Så där sover dom sött nu . Hjärtegrynen ❤️! Jag ska snart tränga mig ner där jag också för det blir en tidig morgon i morrn. Jag ska vara med Julius hos tandis klockan tio i 8 ! Hur var det där med lediga dagar 😜 !? Vi lär nog sova som stockar i de nya bäddmadrasserna 😊! Det var lite roligt medans vi höll på att renbädda inne i sovrummet så kom bönorna & började hoppa i sängen. Crille kom och lyftade ner dom hoppande bönorna ! Joline blev jätte arg och grinade i högan sky. Sen kom det en fras från teatern : " ni är tjuvar och nu ringer jag polisen!" Så vi var tjuvar för att hon inte fick hoppa i sängen 😀. Jaja barn kan verkligen säga saker så man får bita sig i tungan för att inte skratta ! Natti natt på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0