God morgon soliga lördag !

Vi är vakna sen 1,5 timmar :) men jag kliver hellre upp på morgonen än att ha gänget uppe halva natten. För även om dom nån gång har varit vaken lite senare så kliver dom likt förbenat upp tidigt . . . . Fast då med väldigt taskigt humör ! Så som sagt hellre uppe på morgonen med glada barn 😄 Judith & Joline tittar på Disney junior , just nu var det Jake & piraterna. Jag ska ta mig en kopp kaffe innan jag fortsätter projekt storstädning 😊 . Gjorde fynd i min skrubb i går - dels gardiner som jag hade glömt bort men även några rullar med gamla tapeter. Så vi rullade ut tapet på golvet, sen fick flickorna lägga sig och så ritade jag av dom. Det var uppskattat! Det tyckte dom var jätte roligt! Jag kan inte påstå att dom var stilla heller ;) så dom ser lite lustiga ut - olw s ostkrokar ligger i lä ☺ men det var en mysig stund! Jaja kaffe var det ☕. På återseende ! Tjingeling .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0