Grattis Joline & farmor Anette !


Grattis farmor Anette & Joline som heter Anette i andra namn på namnsdagen! Fick just ett mms av farmor som visade att ena koftan är färdig ! Det var bara knapparna kvar att sätta dit. Jag visade bilden åt Judith och hon ville ha den bums meddetsamma 😃! I dag har vi jobbat fm , flickorna har varit på dagis, Jennifer kom hemsläpande med flera läxor och 2 prov att plugga till den närmaste veckan! Det märks att kraven har ökat och hon har bara börjat åttan - hon har många år kvar i skolan! Julius har legat hemma under filten & frusit med huvudvärk , när jag ringde till skolan och sjukanmälde honom så sa hans lärare att det var många som varit och är förkylda ! Så var det höst på riktigt med alla bacilusker som snurrar ! Ska fixa disken efter middagen innan det är dags att borsta tänder på de två yngsta juvelerna ! Funderar om jag kanske tar det lugnt och tittar idol när dom somnat - men ofta hittar jag en massa annat att dona med som typ hänga tvätt eller förbereda kläder m.m ! Sätter jag mig så brukar jag oftast somna i soffan. Jaja nu gör vi ett nytt försök att publicera ! På återseende! Tjingeling 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0