Likheter ;)

Judith gick runt med ett foto och jag frågade henne vem det var .  .  .  .  .  Hon svarade att det var ju hon 😌! Ser ni vem det är ?! 
Det är inte Judith men väldigt likt ! Det är Jennifer ca 4 år gammal :) hade dom två varit små samtidigt hade det varit väldigt lika tvillingar 😉 men det sägs att man inte får mer än vad man klarar av så vi fick först Jennifer & nästan 11 år senare Judith ;) damerna med humör av dess like ! Julius & Joline kommer inte ens i närheten men då är det / har varit snabba småbustroll i stället ! Men det är klart att alla fyra underbara har gemensamma likheter också ! Älskade ungar ! Förra helgen när jag jobbade så for hela familjen till stugan och det var första gången alla for i väg utan mig sen flickorna föddes. Tidigare har Judith & Joline bara varit borta från mig när jag jobbat natt. Så det var kanske på tiden ?! Men fy bubblan vad det var trist att komma hem och det var inte en enda en hemma ! Inte ens mina fyrbenta bebisar ! Inget för mig ! Jag vill ha alla runt mig ! ;) jag hade det nog jobbigare än ungarna :) det var en glad mamma som öppnade dörren hemma på söndagskväll när det var liv & rörelse hemma ! Nu har pappan i familjen farit i väg och blir borta till söndag , inget roligt men ganska skönt när vi får kött i frysen 😊! Men efterlängtad lär han vara i alla fall! Jaja nu väntar sängen inför ytterligare ett förmiddagsskift! Natti på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0