Morr !

Skrev just ett inlägg om gårdagen men det bara försvann just när jag var klar ? Jaja provar väl igen då ! Min efterlängtade familj kom hem i går ❤️! Jag hade gjort middagen klar : älgstek,potatis , gräddsås och sallad ! Till efterrätt hade jag gjort en fruktsallad bestående av apelsin,äpple, vindruvor och banan. Till det hade jag vispat vaniljsås! Oj vad det var uppskattat! Tänk vad en enkel fruktsallad kan bli omtyckt! 😄 när vi andra hade ätit färdigt så lade Joline rabarber på fruktskålen & åt direkt ur den ! Vindruvorna for först 😀 Judith tog skålen med vaniljsås & åt direkt med sleven ! 
Sen ville hon byta tröja direkt för den hade ju blivit grisig ( av någon konstig anledning ) 😉 ! Det var dock inget roligt två timmar senare när jag började göra mig klar för att åka på jobbet , då säger Judith " mamma du ska ingenstans ?! " klart att mamman hellre hade varit hemma. Därför är dom ledig med mig i dag ! Vi ska mysa i soffan framför Disney junior i dag . Jag tänkte faktiskt ta en siesta med dom när dom vilar efter lunchen ! På återseende! Tjingeling ☺️! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0