PĂ„fyllning 😉


Har varit i vĂ€g pĂ„ dollarstore innan dom stĂ€ngde, det blev dock ingen storhandling men det vanliga : tvĂ€ttmedel,sköljmedel och skurmedel! Det gĂ„r Ă„t en hel del av dom varorna hĂ€r ! Jag jobbar ju natt hela helgen sĂ„ familjen har Ă„kt till stugan . Det Ă€r inget roligt ! Det Ă€r tyst och tomt nĂ€r man kommer hem ! Jag har roat mig kungligt 😉med min enorma tvĂ€tthög. Det började se lite mindre ut i högen - sĂ„ gick jag in i stora tösens rum :( dĂ€r fanns det en stor hög med smutstvĂ€tt! Aja baja pigan ! Jaja det var ju bra att jag hittade den nu dĂ„. I morgon nĂ€r jag kommer hem ska jag röja lite i köket och torka av skĂ„pdörrarna. Jag tĂ€nkte Ă€ven hinna plocka till i stora skrubben. Alltid finns det nĂ„got som behöver göras 😃 ! Jaja dĂ„ vet ni vad jag sysslar med. Jennifer skickade en bild pĂ„ brudarna i dag : 
Dom trivs i stugan och fĂ„r Ă€ta god mat , vara ute och bara mysa ! Det Ă€r nog jag som har det jobbigast att vara ensam 😉. PĂ„ Ă„terseende! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0