Söndag ❤


Det här har jag roat mig med i dag! Det är fint med akvarium .  .  .  . Åtminstone så länge dom är rena & ser fräscha ut ! I säkert en veckas tid har jag irriterat mig på det där de har stått SÅ i dag tog jag tjuren vid hornen och har städat det grundligt ! Det tog ca 3 timmar !Poff så var klockan halv tre & det kom några efterlängtade typer ;) genom dörren. Jag tror att jag måste ha varit vallhund i mitt förra liv 😃jag trivs bäst när hela familjen är samlad! Joline kom susande från vardagsrummet och höll på att prata öronen av sin pappa :) . Där har vi en tös till som har börjat prata som om hon hade betalt 😉! Julius kände sig lite hängig när han klev upp och har hostat en hel del i natt. Regnet öste ner utan uppehåll så det blev inget fotbollskul för lilleman. Till middag har vi ätit kebab med pitabröd & en massa grönsaker! Mums ! Flickorna har fått bada , vi har klippt naglar , borstat hår & gjort flätor. Sen borstade vi tänderna. Pappan i huset höll på att svimma när han fick se tandborstarna - bara på någon dag har Jollanstandborste åldrats till flera månader. Lilla fröken tuggar på den direkt hon har en chans . Judith tycker att det är så spännande varje kväll att höra om dom små tandtrollen som med sina hackor & spadar förstör våra tänder ! Jag vet att vi har haft en bok om Karius och Baktus men vars den har hamnat vete 17 . Jag ska söka i mina gömmor annars bör den väl gå att få tag i på nån bokaffär. Jaja nu väntar duschen för den här mamman som luktar gammalt akvarium 😉, sen slänga sig i soffan och se vad teven har att erbjuda ! Fm-jobb i morgon. På återseende! Tjingeling 🌸 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0