Hård första dag 😉


Lillan verkar ha haft en hård första dag på dagis efter nästan 6 veckors ledigt! Hon somnade vid bordet medans jag fixade middagen ! Arg som ett litet bi blev hon när vi väckte henne men efter att hon fått i sig lite mat så blev det bättre. Då fick hon lite ny energi igen 😃. 
Det var glada töser som mötte oss på dagis efter jobbet 

Dom hade fått kort på dagis och så hade dom blivit firade där i dag ! Dom hade dessutom fått de lite högre hyllorna ! Stora tjejer minsann och rävar hade dom blivit! Nästa år är dom vargar berättade Judith  när vi satt och åt. Det kom Julius i håg att han tyckte var så roligt ! 
Vi har fortfarande inte fått i gång vare sig internet , telefon eller tvn ! Ringde till com hem men teknikern var fortfarande ute och jobbade . Vi får väl se om jag får se criminal minds sen . 

Nu efter middagen så ville brudarna måla en stund och Joline börjar se ganska trött ut igen så det blir tandborstning & sängen på en stund. 
Jag har jobbat första skiftet i dag och det har gått bra. Det var så roligt att träffa alla igen !! Jaja nu ska jag skriva dagistiderna för hösten . Jag lär nog också somna ovaggad sen 😉. Tjingeling . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0