Lite bilder från telefonen då

Det gick att publicera från telefonen fast jag inte hade tillgång till wi-fi så då kan jag passa på att bjuda på lite bilder som finns i telefon. 

Min son började se vildvuxen ut och vägrade klippa sig. Han har tjatat om att färga håret grönt och jag har nekat i sten! Till slut gav jag med mig med tanken att det växer ut och i värsta fall får vi väl färga om det. Han googlade frisyrer och hittade en han ville ha. Anki ryckte in och fixade det. Tack ❤️! Sen for jag med mamma på bingo och då hämtade Anki upp Julle och färgade håret för hon hade grön färg hemma. Han var super nöjd och i efterhand kan jag säga att det var ett smart drag- vi tappade inte bort honom på semestern för han syntes låååång väg ! 😃 nu har färgen lossnat så jag har lovat att vi ska beställa ny. Sen kan jag bli måttligt road av vuxna som tror att det är okej att säga vad som helst åt ett barn. Julius kom hem och var lite ledsen av en mamma som hade sagt att det var hemskt och att hennes son skulle då aldrig få färgat håret grönt! Har man inget trevligt att säga kan man vara tyst! Jag tror inte att sonen vill ha håret grönt så särskilt länge men då har han fått prova & jag tyckte att det var bra. På återseende! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0